1. Обговорила з іншими учасниками обрані теми.
2.Визначила навчальні цілі, що базуються на вимогах освітніх стандартів і програм, при цому враховувала формування навичок мислення вищого рівня ( проаналузувала вимоги до державних освітніх стандартів та програми, що відповідають даній темі)
3.Ознайомилася основними запитаннями, які спонукають учнів до дослідження та мислення.
4 Ознайомилася з основними ознаками навчального дослідження.
5. Створила Портфоліо з використанням методу проектів.
6.Ознайомилася з типами запитань для опитування, створила опитувальник, використавши елементи форми для проведення опитування на комп’ютерах та в Інтернеті.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар