середу, 6 червня 2012 р.

Модуль ІІІ

1. Обговорила  з іншими  учасниками обрані теми.
2.Визначила навчальні цілі, що базуються на вимогах освітніх стандартів і програм, при цому враховувала  формування навичок мислення вищого рівня ( проаналузувала вимоги до державних освітніх стандартів та програми, що відповідають даній темі)
3.Ознайомилася основними  запитаннями, які спонукають  учнів до дослідження та мислення.
4 Ознайомилася з основними ознаками навчального дослідження.
5. Створила  Портфоліо з використанням методу проектів.
6.Ознайомилася з типами запитань для опитування, створила  опитувальник, використавши елементи форми для проведення опитування на комп’ютерах та в Інтернеті.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар